Klachten

Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze patiënten.

Mocht u een klacht of teleurstelling ervaren, verzoeken wij u vriendelijk om dit eerst met ons te bespreken. Dit kan tijdens een apart (gratis) consult, telefonisch of per e-mail. Samen kunnen we de situatie bespreken, uitleg geven en naar een passende oplossing zoeken. Wij doen altijd ons uiterste best om uw klacht serieus te nemen en op te lossen.

Indien we er samen onverhoopt niet uitkomen, kunt u een officiële klacht indienen via de KNMT (Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde). Onze praktijk is aangesloten bij de klachtenregeling van de KNMT. De KNMT biedt een duidelijke klachtenprocedure en kan u ondersteunen bij het vinden van een oplossing. Meer informatie vindt u via Klachtenregeling KNMT.

Wij danken u voor uw begrip en vertrouwen in onze praktijk en staan altijd open voor uw feedback.